woensdag 17 december 2014

Tweestrijd

Op dit momet ben ik in mijn hoofd bezig met een hele ereg tweestrijd.
Wordt het nog echt winter of komt het helemaal niet meer? Krijgen we ooit nog wel een echte winter in Nederland?
Het heeft in mijn tweestrijd dan ook niet echt geholpen dat gister de eerste voorjaarsitems van Retour Denim de Luxe al binnen kwamen! Zal ik deze alvast online zetten of zitten de mensen daar nog helemaal niet op te wachten?

Wij als winkeliers zijn sowieso altijd al aan het OMDENKEN. We kopen in de zomer in voor winter en andersom. Zo ook kreeg ik deze week al weer telefoontjes voor afspraken om de winter voor 2015-2016 in te kopen.....pff zit nog midden in dit winterseizoen.
Begrijp me niet verkeerd: het is SUPER leuk om te doen!
Daarom houden we jullie nu alweer graag op de hoogte van de items die langzaam binnen druppelen van de voorjaars/zomer collecties van 2015.

Begin januari gaan we op inkoop voor volgend jaar winter. Heb je ideeen over wat we echt moeten inkopen? schroom dan niet om dat met ons te delen. Graag horen we jullie mening.

Tot snel wanneer we jullie gaan verblijden met de nieuwe collecties.

P.S. op dit moment hebben we volop SALE in de Webshop. De nieuwste collecties kan je kopen met kortingen tot 50%! SEE YOU SOON

Geen opmerkingen:

Een reactie posten