woensdag 24 juli 2013

Start Webshop Jochie en Meiske

Vandaag 16/5 hebben we officieel akkoord gegeven om de webshop te bouwen. www.jochieenmeiske.nl is een feit. Ineens ontploft mijn hoofd met allemaal dingen die ik wil/moet regelen. Welke merken ga ik definitief verkopen? Hoe regel ik de verzendingen? Welke betalingsmiddelen willen we gebruiken etc…..Maar ook de twijfel kijkt om de hoek. Hoe gaan de mensen mij vinden? Krijg ik wel genoeg mensen die bij mij willen kopen……..MAAR IK HEB ER ZIN IN.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen van onze webshop.

De keuze in merken is gemaakt met wie we gaan beginnen, voor de kleding:
-          Dirkje
-          The Dutch Design Bakery
-          Dutch Heroes
-          Quapi kidswear
-          No Tomatoes
Voor de accesoirres en kraamcadeaus:
-          Tureluur kids
-          Franck en Fischer
-          Jellycat

Ik kan niet wachten om te beginnen en jullie de producten te laten zien waar ik zelf erg enthousiast over ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten